Lyxproblem

Nu finns det ingen återvändo, i slutet på oktober ska jag göra högskoleprovet.
Ansökan är betald och allt så nu är det kört helt enkelt.
Jonas har ju gjort högskoleprovet förut och han säger att första gången man gör provet så går det oftast dåligt bara för att man är så nervös, så det kan hända att jag får göra provet ett par gånger innan jag kan få så bra poäng så jag kan söka till högskola igen. När han säger så så känns det ju lite som att slänga 350 kr (som provet kostade) i sjön...men men...jag ska försöka göra mitt bästa i alla fall.

Jag är aldrig nöjd med min mobil...skäms nästan för att säga det men nu är jag sugen på att köpa en ny IGEN!
Jonas kallar mig för mobilnörd och det är nog sant...står i valet o kvalet mellan en Sony Ericsson X10 mini pro eller en HTC Wildfire denna gången. Är väl egentligen inget fel på den jag har förutom att den knastrar när jag tar i den och den sätter igång sig av sig själv hela tiden och batterierna slukas när jag pratat i telefon några minuter får ladda den varje kväll, sen har den blivit lite tråkig... Vet att det går att köpa nytt mobilbatteri men det är ju roligare att köpa en ny telefon. ;)


Bild 1 är HTC Wildfire och bild 2 en Sony Ericsson x10 mini pro.

Idag har vi svansat runt på stan en stund, vi var inte ute efter att köpa något speciellt utan gick bara runt lite i affärer och tittade och åt yoghurtglass i Gallerian.
Eller jo...Jonas skulle ha en limpistol och jag passade på att gå och känna lite på dessa telefoner jag vill ha men blev inte förståndigare för det. Vilket lyxproblem egentligen...
Efter ett tag gick vi hemåt igen via affären och det blir efterlängtad tacos ikväll. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0