Min öl och jag

Ligger fortfarande i sängen och sms:ar med min förkylda storasyster som också ligger nerbäddad i sin säng där borta i K-holm. Vi önskar att vi bodde närmare varandra så vi kunde ses idag, men ingen av oss har ork att åka till den andre så vi får ses en annan dag i stället.
Det är helt knäpptyst i lägenheten, bara min ständiga tinnitus som hörs och nån grävskopa som håller på här utanför. Persiennerna är fortfarande nere, men det ser ut som att det är rätt fint väder utanför i allafall.
Man kanske skulle ta på sig lite kläder och gå ut?
Näää...kudden är formad så skönt nu så jag har inte lust riktigt än. :)
Än så länge är det lite lyx att kunna lägga upp dagen hur man vill, men till senare i höst/vinter lär jag vara uttråkad till max.

Senare i kväll ska jag, Jonas och några av hans arbetskompisar med respektive gå till en pub och dricka lite öl.
Det brukar alltid vara killarna (arbetskompisarna) som håller låda medan vi respektive mest sitter och tittar på varandra, för frågat vad alla jobbar med, heter o.s.v frågade vi ju varandra förrförra julfesten och nu har vi inget att säga till varandra.
Jag brukar försöka undvika "arbetskompis med respektive" fester så gott jag kan, men nu var det länge sen jag följde med på något och Jonas har ju följt med på mina "arbetskompis med respektive" fester flera gånger nu så jag kände att nu var det min tur att ställa upp.
Tur att jag kommer att ha min vän Guinness i allafall...


That´s right!

Och idag fyller min kära kusin Susanne hela 28 år! :)
Grattis på födelsedagen!
Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0