Orolig och korkad

Både Jonas och jag har märkt ett par gånger nu att det är blod i kissekattens avföring, så nu är jag lite orolig för honom också.
Senast i morse var jag tvungen att torka katten i rumpan för det var rätt mycket blod i pälsen. :(
Vi ska prova att avmaska honom för han har varit på landet en hel del nu i sommar men om det inte hjälper så är det veterinären nästa. Men vi hoppas på det bästa.

Idag har jag jobbat på förskolan igen och ska göra det även i morgon och på torsdag.
Som alltid känns det bra att slippa gå hemma och tänka och sen är det ju alltid en skön känsla att känna att man gjort något av dagen när man går och lägger sig på kvällen.

Tycker att bloggen ser lite tråkig ut så jag provar mig fram och testar om jag kan få in nya bakgrunder etc, är inte så duktig på sådant så kommer bloggen att se lite konstig ut hädanefter så vet ni vad jag pysslar med.

Nån som är bra på att förklara hur man lägger in videos på bloggen? Och hur man får in bilder på sidan om texten där man skriver...alltså i själva bakgrunden? Har frågat min privata datanörd här hemma men han har aldrig tid att hjälpa mig och jag själv har försökt och slitit mitt hår så jag har gett upp. Jag fattar inte hur man gör!
Skriv gärna och berätta i kommentarer om ni vet. :)

Kommentarer
Postat av: carina

Enligt Gustaf måste man in baldn alla koder och ändra... helt onödigt jobbigt tycker jag så jag låter det va som det är...:)

2010-09-08 @ 19:22:34
URL: http://carinatjuhlin.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det låter jobbigt det där... :)

Det får vara såhär ett tag nu innan jag ändrar igen.

2010-09-14 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0