Rastlös

Inte mycket som händer idag, har riktigt jäkla tråkigt faktiskt...vill hitta på något att göra men kontot ligger på minus 66 kronor just nu och tränat, tittat på tv, promenerat, plockat här hemma och suttit vid datorn har jag redan gjort nu ett tag.
Om cirka en timme kan jag gå och hämta hem Milton från hunddagis i allafall, alltid nåt.

I morgon kommer syrran och tjejerna hit och det ska bli såå kul, var rätt länge sen dom var här senast så nu var det verkligen dags igen. Och senast dom var här skuttade jag runt med mina kryckor och kunde inte följa med dom till grönan och allt vad dom hittade på.
Jonas ska åka till sin mamma för att hjälpa till att skjuta på ett tungt piano som ska in i ett annat rum för golvet där det står nu ska oljas. Så det blir en liten tjejkväll i morgon kväll, mysigt. =)

Har suttit och kärat ner mig helt i en telefon nu som jag vill ha, så fort jag får råd ska jag köpa den...och en plattång, och så vill jag fixa naglarna, måste till tandläkaren, vill ha en snygg tröja jag såg på H&M:s hemsida o.s.v =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0