Subwaaaaay

Jonas och jag har varit på Subway och ätit lunch, dom har så goda mackor där!
Men det var det tydligen fler som kommit på för det var massor med folk där så det tog lång tid innan vi fick våra smörgåsar, så vi fick nästan kasta i oss dom och sen skulle Jonas skynda sig tillbaka till jobbet. Han ska försöka sluta tidigare idag eftersom vi ska på födelsedagskalas i Malmköping.


Mmmm.....subway...

Gretas (Jonas moster) present har stått oinslagen hela veckan och jag har frågat Jonas om han inte ska slå in den snart, joo snart har han sagt.
Jaha så idag ska vi ju åka och lämna presenten. Tror ni att den var inslagen i morse? Näää...
Så det var bara att gå till Åhléns och köpa presentpapper o snöre och sen gå hem och slå in den själv.
Hon ska få en 33 tum stor tv så det var inte det lättaste att slå in den, men skam den som ger sig. :)

Det låter som att nån har satt igång en inspelad konsert på högsta volym eller så är det något på gång nere i stan. Jag hör musik och en publik som jublar och skriker...blir lite nyfis nu.
Brukar ju vara lite underhållning ibland nere på Rålambshovsparken här i närheten men inte såhär mitt på blanka dan...måste nästan undersökas. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0