Trött

Konstigt att man nästan aldrig känner sig utvilad när man vaknar på morgonen.
Enligt Jonas har jag börjat gnissla tänder igen på nätterna men jag tror att jag vet vad det beror på.
Jag tänker på mamma dygnet runt, försöker hänga med i skolan, har även en privat sak jag måste göra inom en viss tid som jag inte vill nämna här i bloggen och sen har det ju stadigt hänt tråkigheter på löpande band sen min katt försvann för 2 år sen som man har varit ledsen över.

Varför kan inte allt bara få vara bra nångång?
Få säga att allt är bra och man verkligen menar det när någon frågar.
Just nu mår jag inte så bra men försöker att inte visa det för någon förutom Jonas stackarn som vet hur gråtmild jag är just nu...behövs inte mycket alls innan jag ska bryta ihop.
Vill inte må såhär. Blä.

Kommentarer
Postat av: Kusin

ja, det har varit så mycket skit nu så man hoppas att det räcker nu för en hel livstid. Kramar om!!

2010-09-13 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0