Att ha eller inte ha dålig humor

Sitter här med min lap-top i högsta hugg och försöker roa mig själv med att titta på lite olika roliga och mindre roliga bilder på en sida som heter: buzz.bazooka.se
Vet inte om det är jag som är lättroad men jag har väldans kul i allafall.

Känner mig liiite piggare idag, känns inte som man har en tung säck med potatis över sig längre eller att man nyss blivit överkörd av en traktor.
Har egentligen tid hos frisören idag men jag vet inte om jag ska gå eller inte, har inte bestämt mig riktigt än.
Har ju knappt varit uppe ur sängen och ännu mindre utomhus sen i måndags. Vi får se hur det blir.
Var meningen att jag skulle fylla i med mer hårfärg för nu har det gått ca 2 månader sen jag färgade senast, men det har inte vuxit ut så mycket än så det är inte nödvändigt. Men jag skulle ju klippa upp håret lite också och det kan ju vara kul att inte se ut som ett vilddjur i huvudet (för en gångs skull) på alla semesterkorten.
Men som sagt, viii får se...

Fortsättning följer...

I nästa inlägg: Kommer Nina ha gått till frisören? Har hon dålig humor eller hur reagerar läsarna på bilden nedan?
Hinner hon bli frisk till på söndag? Missa inte hennes ego-blogg nijomisi i morgon....!
(Signaturmelodi) Doooorooomoooo nanana...nananaaaa...na...mmmm....pling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0