Bild 22: En bild på en tid du saknar

(Ja jag har fotat ur mitt fotoalbum igen men jag hoppas att bilden syns rätt bra ändå.)
Gymnasietiden/studenten.
Man var 18 år ung, hade inte större bekymmer i livet än att man var olyckligt kär, man vägde väl sisådär 20 kg mindre och man levde livet helt enkelt. Jag gick i en underbar gymnasieklass och jag saknar dom allihopa!
Tiden som går gör ju att minnet sviktar lite men som jag minns det så hade vi väldigt kul dessa tre år på gymnasiet om man bortser från alla prov och tråkiga lektioner förstås, dom har man ju glömt för länge sen.
Den här bilden är tagen på vår studentfest och vi är hemma hos mig i vårt hus och det är bara några dagar kvar tills vi tar studenten. Mig ser ni i en fånig position bakom tjejen till höger. Det ser ut som vi är höga på droger men vi dansar och vi är nog lite småfulla...
80-tals inredningen ni ser var kvar ända till den dagen vi flyttade därifrån, mamma hade lite gammaldags stil på både möbler och kläder, hon liksom fastnade i 80-talet. :)
En rolig tid det här, som jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0