Frajdäj!

Fredag idag och jag har överlevt de två första arbetsdagarna.
Faktiskt riktigt kul att vara på jobbet igen och framförallt få prata med lite människor, man blir nästan scitzofren av att bara gå hemma och prata med katten.
I morgon ska Anna, Stina och jag till Uppsala för att fira Sanna som fyllde år häromdagen.
Har känt Sanna i drygt 2-3 år nu men har aldrig varit hemma hos henne nångång. Varje gång det varit på gång så har något hänt antingen med mitt knä eller något annat jobbigt. Men den här gången hoppas jag att inget hinner hända innan det är dags att fara dit!
I morgon på dagen måste jag fixa presenten som Anna och jag gemensamt ska ge till henne.
Vad vi tänkt att ge tänker jag inte skriva än IFALL Sanna skulle läsa det här innan hon fått presenten.
Vore ju himla dumt.
Nu ska jag ta och fira lite fredagskväll framför tv:n.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0