Lång dag

Oj oj vilken lång dag detta blev!
Kom hem för ca 1,5 timme sen efter att först ha jobbat en hel dag och sen varit på utemöblejakt med Stina, Victoria och Anna. Det var Stina som ville ha utemöbler till sin enorma balkong och vi andra har varit med som smakråd, så vi har farit runt i hela halva Barkaby och gått på Ikea, Jysk, Rusta (plus en liten titt på Mekonomen) och slutligen på Plantagen där guldgruvan fanns för det var därifrån möblerna sen köptes.
Och nu är jag sugen på att köpa nya möbler till VÅRAN balkong. Våran pyttelilla balkong där man får ställa sig med ryggen mot fönstret och gå åt sidan för att komma förbi vårt pyttelilla bord som står pressat mot balkongräcket.
Ingen direkt idé med andra ord att köpa något till den balkongen, får försöka göra fint med blommor och sånt i stället. Men det tänker jag varje år och för 2-3 somrar sen gjorde jag verkligen fint, men så vissnade jag i takt med blommorna och glömde till slut bort dom. Och sen dess har jag inte planterat något nytt där...men nu är jag ju några år äldre och lusten har kommit tillbaka, så jag tror nog att det blir en liten tur till, till Plantagen inom sinom tid. :)

Nu är det sovdags! Ska lämna Milton på dagis och så är det en låååång arbetsdag i morgon, 8.30-17.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0