Semester

Morgondagen är full med saker som vi måste göra, vi ska...
*Åka till Jonas mamma och lämna vår hund och katt. (7 mil)
*Byta från vinterdäck till sommardäck
*Åka tillbaka till Tokholm (7 mil till)
*Hämta upp syrran och barn på tågstationen
*Packa det sista
Sen är det bara att gå och lägga sig för att klockan 4 nästa morgon måste vi upp för att hinna med planet som tar oss till FUERTEVENTURAAAAAA! Hihihi...

Det jobbigaste av allt är nog att jag måste raka mina ben. Det har fått växa fritt hela vintern så det är ingen vacker syn som döljer sig under mina byxben. Jag får kasta ut håret från balkongen sen till fåglarna som dom kan ha att bygga bo med...

Vad jag ville komma till med det här inlägget är att jag ville säga hejdå på en vecka.
Tänk på mig (om ni är vakna) kl 7 på söndagmorgon, då sitter jag nog på planet och tårarna strömmar på mig för jag har dödsångest och syrran tittar antagligen på mig med mördarblick för att jag skrämmer hennes barn. :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petronella

Stressigt men skönt när ni är framme. Jag måste genomföra en liknande manöver om ett par veckor.

2011-04-18 @ 13:37:40
URL: http://hotell-svalov.se
Postat av: Nina

Det känns alltid som att man har glömt att packa ner något, men så släpper man det lite när man väl är framme för då kan man ändå inte göra något åt det. :)

Hoppas att du får en trevlig resa när det är din tur att fara iväg. :)

2011-04-26 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0