Stockholms snorbad

Kan man drunkna i sitt eget snor? Jag är nog på god väg.
I dag känns allt bara prutt och det verkligen jättejobbigt att vara jag. :)
Det känns som man inte gjort annat än torkat och torkat och nu bränner det lite skönt precis på snorrännan.
Har pillat upp pappersbomlingar i näsan för att tillfälligt försöka stoppa vattenfallet i näsan men till slut läcker dom också igenom och dom är bara äckliga att ta bort, men vad gör man inte för att få slippa torka om så bara för 5 minuter.
Är igenproppad med slem i halsen också så det känns som att jag håller på att kvävas när jag ligger ner.
Har ju min förkylningsastma också som inte gör det hela lättare precis.
Vaknar varje morgon med munnen vidöppen som att jag kippar efter andan i sömnen samtidigt som jag är igenmurad i näsa och hals och munnen är som en öken, jag drömmer t.o.m om att dricka vatten.
Känner mig som sötnosen på bilden ungefär och det är nog sådär jag ser ut när inte pappersbumlingarna sitter i....idag är jag äcklig. Blä.
Räknar kallt med att på söndag SKA den här förkylningen lysa med sin frånvaro...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0