Vår

Har inte orkat skriva på ett tag för jag har känt mig seg, trött och så har jag blivit förkyld och jobbat hela dagarna o.s.v o.s.v men när man ser att buskarna har börjat knoppas och man hör Koltrasten sjunga så blir man genast lite piggare. Våren är här!

Har börjat påskpyssla lite med barnen på förskolan, jättemysigt dom gånger man inte halvt stressar ihjäl sig för att alla barnen vill ha hjälp samtidigt även fast man försöker förklara för dom att jag bara kan hjälpa en i taget.
Det har varit två långa dagar och i morgon har jag stängning av hela förskolan, Jonas och jag ligger här utslagna i soffan och slötittar på TV:n för vi har inte direkt ork till något annat.
Den här veckan har varit så seeeeg...blä.
Nu börjar man längta ordentligt till värmen på Fuerte Ventura, det ska flygresan till trots bli helt underbart!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0