Bantningskur

Vi har fått hem vår lilla kisse som har bott på landet hos Jonas mamma i några veckor och han har blivit jättesmal!!
Vår lille pluffs pluffs har blivit ett skrangel skrangel.
Han vägde 5 kungliga kilon förut och i går när vi vägde honom så vägde han ca 3,5 kilo och det är ju en jättestor viktnergång för en misse. Så jag funderar på om man skulle ta den där bantningskuren för egen del också.
Fast jag har svårt att tro att svärmor skulle uppskatta att ha mig springades i skogarna runtomkring hennes hus..och när hungern skulle bli för svår så skulle jag få fånga mig en kotte att knapra på.
Och när Jonas sen på söndagen ska hämta hem mig så hoppar jag ut genom fönstret mitt i natten och ger mig ut på nya äventyr. Det finns ingen dusch nånstans utan vill jag hålla mig ren får jag...
Nä! Måste ju finnas ett lättare sätt att göra det på.
Stina och jag ska ju som sagt börja styrketräna i höst så jag satsar nog på det i stället och får väl göra "katt-kuren" i värsta fall om nu inte styrketräningen skulle funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0