Bullshit

I bland är man lättroad...
I dag när jag skulle hämta Mille från dagis så hörde jag en bekant "röst" där nere tillhörande en viss Milton.
Det verkade vara lite oroligt mellan hundarna där nere och jag hörde "fröken" säga till hundarna att sluta.
Och så kom det...jag hörde att Mille gjorde ett utfall där nere på undervåningen.
Pinsamt! tänkte jag så när fröken väl kom upp med Milton så undrade jag vad som hände och om Mille hade dummat sig. Fröken sa att dom hade en Bulldog på dagis som hade varit jobbigt mot Mille och Mille hade tröttnat på den och sagt ifrån, men det var förståeligt enligt henne. Det är inga problem alls med honom på dagis tydligen. Puh!
Brukar skoja och säga att den hunden har vi fått för Jonas tidigare synder (det skämtet gick inte riktigt hem hos Jonas bror och mamma som genast svarade med "men DINA synder då?!") Vaddå? Mina? Vad menar dom nu? ;)

Vår hund föddes butter och tvärsur så lek har aldrig varit något för honom, bäst leker han när han är ensam.
Inte ens Jonas och jag leker tydligen på "rätt sätt" för leken slutar alltid med att Mille lägger sig och surar och blänger på oss.
Och nu till det roliga som egentligen inte är så vansinnigt roligt, men som sagt, jag är lättroad.
Vet ni vad Bulldoggen heter? Jonas! Hahaha!
Så nu har Mille och jag varsin Jonas som irriterar oss till vansinne i bland. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0