Pust o stånk

Sitter här i lilla lägenheten och svettas ikapp med solen som envisas med att lysa rakt in genom fönstret.
Fläkten som jag köpte på Ö&B (som Jonas till en början tyckte var väldigt ful och onödig) har gått på högvarv i flera dagar på raken, tack vare den som man orkar genomlida de varma dagarna.
Men man ska INTE klaga, skulle vara värre om sommaren regnade bort.
Jonas har nu åkt vidare till Gnesta för han ville hinna med och flyga sina modellflygplan i några dagar innan han börjar att jobba på måndag igen.
Själv är jag kvar i K-holm och har precis gjort stan med Karolin.
Vi ska ses om några timmar igen och äta mat i Stadsparken tillsammans med Micke (Karros kille) som också kommer hit med tåget från Sthlm om en stund.
Har tvingat mig själv att välja en sallad då för det har blivit alldeles för mkt onyttigt under semestern, det känns som man har vuxit ungefär en person på bredden. Usch!
Längtar till hösten när Stina och jag ska börja styrketräna, då ska det väl äntligen bli lite ordning på en... I hope..

På fredag åker jag hemåt i några dagar och på tisdag ska jag tillbaka hit igen för då ska yngsta syskonbarnet springa KK-joggen runt stan. Har ju lovat att komma och titta och jag skulle inte missa det för allt i världen när vår duktiga tjej ska springa.
Det har varit ett himla hattande fram och tillbaka hela sommaren, ska nästan bli lite skönt att börja jobba igen den 15:de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0