23 December...

...min födelsedag. Tänk att man har hunnit bli 31 år! Fy faen.
Nu får det väl ändå räcka? Om några år kan jag inte ens låtsas att jag är en "20+are" längre.
Att fira mig på morgonen tog tydligen knäcken på Jonas för han ligger och snarkar för fullt i sängen fullt påklädd och med brickan i sängen och presentpapper på golvet.
Jag fick en väldigt romantisk grej av min käre sambo. Ungefär lika romantiskt som mobilbatteriet jag fick för några år sen...en rakapparat så jag kan raka mina ben lite bättre. Han tycker att våra ben är ungefär lika håriga så därför gjorde han väl slag i saken nu då och gav mig en rakapparat.
Nej jag är inte feminist, jag är bara slö på vintern och orkar inte raka mig lika ofta som man gör på sommaren eftersom man ändå gömmer sina lurviga i långbyxor hela långa vintern.
Får väl köpa mig ett par långkalsingar eftersom mina naturliga benvärmare åker av nu då.
Senare idag ska Jonas och jag åka till Arlanda och flyga till Paris. Det ska bli underbart härligt! Ja, inte själva flygresan då förstås men resemålet.
Glömma alla sorger för några dagar och bara NJUTA! Underbart!
Så nu återstår bara för mig att önska er alla en God Jul och hoppas att ni får en väldig mysig sådan med julklappar och god mat och gott sällskap.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad chockad jag blev när jag läste att du blev 31 år och så kom jag på att DET ÄR JAG JU SJÄLV OCKSÅ! Jag hade förträngt den där lilla ettan : ) Ha en underbar semester i Paris och grattis på födelsedagen!

2011-12-23 @ 15:26:12
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

Hahaha, tack så mycket. :)

Ja, det känns otroligt. Vill också förtränga den där ettan...men men, det är väl bara att inse att man börjar bli gammal. :) Hoppas att du haft en skön jul. Stor kram.

2011-12-31 @ 13:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0