Mitt 2011

Listan går av stapeln tidigare och tidigare i december för varje år som går, men för att ha något annat att skriva än att jag stressar runt som en toka hela dagarna och sen är halvdöd på kvällarna så kommer listan här i stället.
(Även om det kanske inte är intressant för er så är ju detta trots allt min blogg och jag tycker att det är lite kul att gå tillbaka och se vad jag skrivit tidigare).
Nåväl, nu börjar jag!

 

Årets oväntade: Att jag bara pang boom bestämde mig för att ta körkort.
Årets jobbigaste: Saknaden och tomheten efter mamma.
Årets sorg: Många saker i mitt liv som känns jobbiga just nu så jag vet inte vad jag ska välja.
Årets glädje: Alla som jag älskar mest samlade tillsammans på Fuerte Ventura i en vecka, det var lycka.
Årets va? : När uppkörningläraren sa att jag hade klarat uppkörningen.
Årets resa: Fuerte ventura med Jonas, syrran och syskonbarnen i april!
Årets prestation: Tog körkort vid 30 års ålder. Tänk på att man blir dummare för varje år...för det blir man...väl?
Årets roligaste party: Väntar med spänning på att den ska komma...
Årets oväntade nr 2: JAG KÖR BIL!!! Hihihihi....
Årets suck: Bilen som pajade mitt på E18.
Årets aja baja: Samma svar som förra året…det har blivit några kilon hit och dit, mest dit.
Årets återförening: Inga återföreningar i år...bara separationer... :(
Årets AJ: Hm... njäe...kommer inte på nåt. Har ju iofs bitit mig i tungan några gånger i år.
Årets överraskning: När en bröllopsinbjudan från Susanne och Jens damp ner i brevinkastet.
Årets film: Den måste jag fundera lite längre på...
Årets mage: Ur Susannes mage kom en liten Moa, och ur Annas mage en liten Sebastian.
Årets händelse(r): Fuerte ventura, bröllopet, Moa och Sebastian.
Årets mest uttjatade låt: Adele - Rolling in the deep. (Lägger in mig på psyk om jag hör den igen).

Snipp snopp plut så tog listan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0