Svish

I går åt vi julmat med Jonas arbetskompisar.
Nu snart ska jag först åka och hämta upp Stina och Louise och sen åker vi till Sanna i Uppsala.
I morgon ska Jonas och jag hem till ett par kompisar på julfika.
Det är verkligen något så gott som varje dag nu och jag hinner inte riktigt med bloggen just nu.
Ledsen för det.
Har precis försökt färga bort min fina lilla utväxt på skallen och jag är ganska så nöjd med resultatet, hade kunnat bli bättre...men men.
Man känner sig ju alltid så himla vacker också när man står där med klet i hela huvudet och färg på pannan.
Men det är ändå tur att det finns så man kan göra själv, annars skulle nog alla gå runt och vara råttfärgade i huvudet. :)
Nu är det dags att göra sig i ordning det sista innan det är dags för avfärd.
Tjingeling!
Före...
Efter...

Kommentarer
Postat av: Viikkan

Åh va fin färg det blev Nina! Miss you! Vi ses på tisdag :)

2011-12-11 @ 01:19:44
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Miss you to honey!

Du ska få en bamsekram i morgon!

2011-12-12 @ 18:24:52
Postat av: din ena systerdotter

Faan va snygg du är / syrran

2011-12-13 @ 16:02:33
Postat av: Systeryster

Tack syrran... :)

Du är alltid fin det vet du.

Puss!

2011-12-14 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0