Båt

Nu är alla på väg så NU borde jag kunna skriva här vad som ska hända idag för det har nämligen varit lite hemligt innan.
Min kusin Carina fyllde 25 år för ca en vecka sen, och nu har min moster (hennes mamma) beställt en båtresa till Åland och nästan alla på mammas sida av släkten ska åka i dag, och Carina vet inte om att vi alla andra också ska med. Så vi är en liten del av själva surprisen...inte varje dag man får dyka upp nånstans och slänga ut armarna med ett "tadaaaa!"
Så Jonas och jag håller på och gör oss i ordning här som bäst just nu och ska snart ta promenaden till båten. Ska man sitta och moffa i sig mat från en buffé halva kvällen så är nog en promenad innan välbehövlig...
Ser fram emot en rolig kväll.


Hoppas att ni också får en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0