Ett får....två får....tre får....

Det var helt OMÖJLIGT att somna i natt! Vet inte om det var för att jag drack dubbla latte igår eller att Jonas inte var hemma eller om det var alla mina tankar som stoppade mig från att somna. Men när man inte kan somna så ligger man ju automatiskt och tänker, det går ju inte att hindra.
Låg och vände och vred på mig och försökte spela lite spel på mobilen tills jag blev trött och gjorde ett nytt försök att somna men det gick inte. Tittade lite i ett fotoalbum och blev trött igen och försökte på nytt - nix.
När klockan blev halv sju började jag bli yr för då hade jag varit vaken i nästan ett dygn och då tvingade jag mig själv att somna. Låg och blundade hårt och vägrade öppna ögonen mer och sen måste jag visst ha somnat till slut utan att jag märkte det för klockan 11 ringde klockan och väckte mig, då hade jag fått runt 4 timmars sömn. Ställde klockan i natt just för att jag inte skulle behöva vara med om det här i natt igen. Är trött som en gnu men det bådar i allafall gott för den kommande natten då man förhoppningvis får sova hela natten igenom!!


Försöker hålla mig vaken med lite sexy moves.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0