Finbesök

Puh!
Är strandsatt i sängen just nu för jag har precis svabbat alla golven i hela lägenheten och städat o plockat i ungefär 3 timmar. Stina, Victoria, Sanna och Anna kommer i kväll och man måste ju ha det fint hemma när man får finfrämmande! :)
Jag ska bjuda på middag och sen så ska vi titta på Let´s dance.
Till middag tänkte jag försöka mig på att göra den goda skaldjurssoppan som vi åt i nyår som blev jättegod när syrran och hennes gubbe gjorde den. Nu ska jag göra den för första gången så jag är lite nervös för soppor är inte min starka sida, men syrran sa att det var såå enkelt så vi gör väl ett försök dådå.
Som tur är har jag en massa restauranger i närheten och beställa mat ifrån om det skulle skita sig helt och hållet. :)
Jonas har rymt hemifrån så honom kan jag inte be om hjälp heller...

När golven har torkat ska jag gå bort till affären och handla ingredienser till soppan och sen ska jag nog bara ta det lugnt tills det är dags att börja med soppan och sen dyker gästerna upp vid halv sju.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0