I´m back

Har ni haft en skön jul och nyår?
Det har jag, det har varit så mysigt och jag är fortfarande kvar i K-holm.
Har haft fullt upp med att greja i nya lägenheten!
Syrran hämtade nycklarna i torsdags och sen i fredags så har jag hållit på där, Jonas åkte hem i söndags för han skulle jobba på måndagen.
Men i morgon åker jag och Karolin tåget mot Stockholm igen, skönt att ha sällskap om tåget nu skulle bli stående nånstans.

Men först innan jag åker hem så ska jag vara barnvakt åt mina syskonbarn för i kväll ska syrran ut och slå sina lurviga. Men det kommer nog inte gå så vilt till ändå, alla K-holmare ses på ett ställe som heter "Safiren" och så spelar antingen Klas-Jörgens orkester eller något annat dansband där och så trängs man lite med alla andra människor och tittar om man hittar någon man känner. Typ så. Och som den goda barnvakt jag är så sitter jag här och ölar lite med henne, men man blir inte så dyngrak av 2 Guiness och 1 cider så ni kan vara lugna.

Melinda, Albina och jag kommer däremot att ha en riktig myskväll hemma. Vi ska titta om vi hittar någon bra film och så ska vi göra smörgåsar i smörgåsgrillen och mumsa på.
Och det bästa av allt är att jag får sova i en säng i natt!
Har sovit på en luftmadrass sen i fredags och min rygg mår inte så bra just nu så det ska bli himla härligt att sussa i sängen i natt. Himmelriket!

Nu ska jag vara lite social med min syster här innan hon försvinner i alkoholens dimma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0