Intensiv dag på jobbet

Det händer inte speciellt mycket på dagarna just nu så jag har inte så mycket att skriva om faktiskt.
Har jobbat i köket och inne på två avdelningar för det fattas folk så det har varit stressigt, helst skulle man vilja kunna dela på sig.
Hann knappt med att ha rast och fick stå och slänga i mig lite mat och tugga medan jag diskade all disk och på det så råkade jag tappa vegeterianens mat i golvet precis när hon skulle hämta den, så det var bara att börja om...
Var jättetrött i eftermiddags när allt började lugna ner sig så det kändes som det var helt fel dag att dessutom ha stängning av förskolan.
Men nu är jag äntligen hemma och har slängt upp mina lurviga i sängen och nu sitter jag här och tänker nog bli sittande här ett bra tag till.
I ett par timmar eller så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0