Lördag

Jonas och jag har varit på stan idag (hör och häpna, JONAS på stan!)
Jag gjorde en chansning igår när jag var på stan med Karolin och köpte skor till Jonas som sen visade sig vara för stora, så vi gick och bytte dom idag och köpte ett par andra skor till honom.
Jag fick ett par skor inhandlade för egen del också även fast det inte var tänkt så från början.
Skinnstövlarna jag har nu har börjat läcka in snö och vatten så skosulan luktar inte hallon och jordgubbar precis om man säger så...
Hittade ett par skinnskor igen men som inte var lika höga som de andra och så hoppas jag att dom inte börjar läcka in vatten.
Jonas brukar vilja att jag ska följa med som smakråd när han ska handla skor och kläder en gång per år. Så jag följde med honom och visade skor som jag tyckte var snygga, men sen när det var min tur och vilja ha lite smakråd så gick han mest bakom mig och muttrade "du har ju redan liknande skor..." och "vet du...om man mixar ihop våra namn (J)ona(s) och Ni(na) så blir det onani, höhöhö."
Det är min älskling i ett nötskal det.

I morgon tänkte vi ta en sväng till Kungens kurva och kika runt lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0