Min återvinningsmaskin

Sitter här och tvekar på om jag ska ge mig ut i halkan eller inte. Det är snorhalt ute och jag behöver bara halka till lite för att knäna ska gå i kras, så därför tvekar jag...inte så konstigt kanske.
Men samtidigt så var jag ju inne nästan hela dagen igår och det slutade med bultande huvudvärk igår kväll, så man kanske skulle ta och gå ut i allafall. Kan ju åla mig fram  och hålla i mig längs husväggarna för säkerthets skull, ser säkert inte skumt ut alls....

I går testade jag vår Espressomaskin som vi fick i julklapp av Jonas bror och hans tjej.
Det var inte helt fel att kunna göra sig en kopp café latte-likande dryck sådär på kvällen. Synd bara att man har en sån konstig mage som jag har för den verkar inte tåla någonting. Vi gjorde med laktosfri mjölk men ändå så kom latten ut som den kom in om man säger så, säkert även med den skummande mjölken på toppen...

Nej, i stället för att sitta här och äckla er gott folk så ska jag ta och gå ut och halka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0