Dass toilet is driving me nuts!

Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen!
Vi är i K-holm just nu och har det väldigt bra med lata dagar för det mesta nere vid Djulöbadet.
Vi var nere och tog ett kvällsdopp i kväll med syster o systerbarnen, eller jag och syrran badade inte. Vi låg på bryggan som två utfläkta sillar i kvällssolen undertiden folk sprang på bryggan och hoppade ner i plurret.

Och nu är snart även denna dagen slut och vi hoppas på lite sömn i natt för det var helt omöjligt i går natt.
Toaletten i denna lägenheten gör oss GALNA! Tänk er att non-stop höra en rinnande/spolande toalett hela dagen/natten. Nu har både Jonas och jag ringt fastighetsskötare och dom har varit här i tre omgångar och "lagat" den, men redan vid första spolningen är den igång med rinnandet igen. Men i morgon lovade dom att dom eventuellt skulle byta ut toan, så det hoppas jag verkligen på!

Eftersom jag glömde en viss sladd för att kunna överföra kamerabilder, så avslutar jag detta inlägg med lite lånade (förskönade) Djulöbilder från Google...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0