Förlåt

Jag bytte ju lite design på min blogg för ett tag sen och tyckte själv att det blev rätt stor skillnad.
Men syrran kunde inte se ändringen jag gjort och hon skrev det i min gästbok, och jag svarade lite spydigt att jag kunde följa med henne på en synundersökning för jag förstod inte hur hon INTE kunde se att det inte var nån skillnad. Men nu såg jag ju själv på hennes dator att den gamla bakgrunden är kvar för er som använder Explorer eller annat Internet än Mozilla (som jag använder). Varför det är så vet jag inte...
Men jag får säga förlåt till syrran för den spydiga kommentaren du fick.
Eller...äh...den kan du ha.
Du är ju min syrra för bövelen, du är fast med mig för resten av ditt liv varken du vill eller inte... :p


Kommentarer
Postat av: Kusin

Märkte inte heller någon skillnad, men ville inte säga något. Lite som "kejsarens nya kläder", man vill ju inte verka dum ;)

2011-07-19 @ 08:07:31
Postat av: Ida

Jag ser den nya bakgrunden och jag har Safari

2011-07-19 @ 09:21:45
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0