Happy

Känner mig sådär fånigt glad just nu. Visste inte att man ens kunde bli så glad över en sån fånig sak som en ny toalett, men det är jag. Har nämligen fått en helt ny toa som ingen (förutom jag) har satt sin nakna stjärt på, tjohoo!
Och när jag spolade, gissa vad som hände då?! Den tystnade när den spolat färdigt i toalettskålen, tjohoo!
Denna kommande natt verkar det som att man ska få sova utan att höra ett högt skvalande från badrummet, tjohoo!
Jag blev så glad förut så jag var tvungen att gå och köpa en färdig köttbullemacka för att fira.

Och nu har jag dessutom använt duschen i källaren (finns ingen i min lilla etta-rummare), kallt vatten var det och hur man än vred och höll på så kom det inte varmare vatten.
Det kändes lite fånigt att fråga grannen som tvättade i tvättstugan och kom ut i källargången och bara glodde på mig när jag stod där med shampo och badlakan i högsta hugg och undrade var duschen var när jag för femtioelfte gången virrade runt där nere och inte hittade rätt.
Ringde för säkerhetsskull till syrran och berättade att jag var nere i läskiga källaren för att ta en dusch, och ringde jag inte igen inom en kvart så hade jag antagligen blivit mördad där nere.
Men syrran verkade inte så orolig över mördare i källaren för sen när jag ringde så svarade hennes kille, och syrran satt i godan ro på toan och hade inte tid att prata.
Jaha. Nähä.

I kväll tänkte jag inte göra något speciellt. Jonas och Milton har åkt till Gnesta och sen på måndag åker Jonas och hans bror till Danmark, så honom ser jag inte skymten av på över en vecka.
Så jag är inte så glad över att han han hade så bråttom att åka till Gnesta, vill ju vara med honom så mkt som möjligt...
Men killar och tjejer snackar inte samma språk alla gånger...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0