Sommar

Ni får förlåta men jag har faktiskt inte så mycket att skriva om.
Jag jobbar hela dagarna och sen går man hem och vips är kvällen slut och så går man och lägger sig, sen likadant nästa dag.
Den här veckan har varit vääääldigt seg och jag längtar nog inte ens hälften så mycket efter semester som resten av gänget på jobbet gör. Dom stackarna har ju jobbat hela året och jag har mest varit ledig, men det är klart det ska bli skönt med lite mer ledighet.
Jonas och jag har precis varit i Kungsträdgården och på en restaurang som heter "Fridays".
Vi var på en långpromenad innan så när vi väl kom fram till restaurangen så beställde vi varsin bamsehamburgare som slank ner utan problem. Mumsisch!
Sen en liten extra prommis hem också så jag har inte SÅ dåligt samvete som jag kanske borde ha...
Har med hjälp av min kära sambo ändrat utseendet på bloggen så den blev lite sommarfin. :)
Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Ida

Supersnyggt!

2011-07-07 @ 08:59:40
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

Tack Ida, vad glad jag blir. :)

2011-07-07 @ 17:18:59
Postat av: syrran

jag ser ingen ändring. hmmmm...

2011-07-07 @ 21:27:59
Postat av: Nina

Så tråkigt för dig då syrran.

Jag kan följa med dig på en synundersökning i veckan om du vill? :p

2011-07-07 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0