Bella notte

Home sweet home!
Nu är jag tillbaka till Stockholm igen och det känns riktigt skönt att vara "hemma, hemma" i några dagar.
K-holm är ju mitt andra hem så det kallar jag för hemma. :)
I går kväll var det helt underbart härligt ute!
Jonas och jag gick till Rålambhovsparken och tog varsitt glas med Rosé och satte oss vid ett bord där i baren och pratade lite. Sen gick vi en promenad runt Kungsholmen och klockan blev runt 23 innan vi kom hem igen, men det var ljust och ljumt ute så man kunde inte tro att klockan var så mycket. När vi kom hem satte vi oss på balkongen och fortsatte med lite Guinness och vips blev klockan ett på natten, jag hade vaknat åtta morgonen innan och man började känna sig lite trött. Men man ville knappt gå och lägga sig för att det var så härligt att sitta ute och man ville utnyttja varje sekund av kvällen, men till slut var man tvungen att lägga sig och jag tänkte att det säkert blir fler såna här härliga kvällar under sommaren.
Men i morse när jag vaknade så var det kallt ute. :(
Buhuu...
I dag ska vi åka och hälsa på en kompis som ställer ut sina tavlor och har Vernisage vid Telefonplan.
Sen vet jag inte riktigt vad resten av dagen har att bjuda på...återstår att se. :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0