Födelsedag!



Släktens andra lilla födelsedagsmarathon har dragit igång igen och idag är det Albinas 10 års dag!!
Helt otroligt att denna lilla skitunge har hunnit bli 10 år. Minns ju när mamma, morfar, mormor och jag åkte till Eskilstuna för att hälsa på syrran när hon låg på BB och hade fött Albina. Vi mötte henne i dörren in till deras rum för syrran var på väg till toan och blev överraskad när vi alla stod där i dörren helt plötsligt. Och där på sängen låg det lilla nytillskottet och sov, en liten tjej som inte var så himla liten utan vägde över 4 kg när hon föddes.
Vi turades om att hålla i henne och när det var min tur att hålla i henne så började hon att hicka, precis som storasyrran hade gjort ett par år tidigare första gången jag höll i henne.
Kärlek vid första ögonkastet och jag är glad som får vara delaktig och följa hennes olika steg i livet.

Grattis vår Rambobina på 10-års dagen!

I morgon fyller morfar 85 år och hur det var när han föddes vet jag tyvärr inte......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0