Midsommar igen

Hoppas att ni haft en bra midsommar!
Vår midsommar var väldigt mysig och man ville inte riktigt att den skulle ta slut, men nångång måste man ju komma tillbaka till "verkligheten" igen, och ta tag i de där sista jobbarveckorna innan semestern är här.
På midsommar var vi som sagt hemma hos min syster och hennes familj. Vi dukade upp ett långbord med allt som hör midsommar till: sill, färsk potatis, köttbullar, prinskorv, ägg och lite öl på det.
Regnet höll sig borta det mesta av dagen så det är vi tacksamma för...
På midsommardagen åkte Jonas, Melinda, Albina, Mille och jag till Söderköping och "Smultronstället" och åt en massa go glass!
Jag som är laktosintolerant fick sen på kvällen betala priset för att jag vräkt i mig en massa glass...
Så det kan gå.
Men det var det banne mig värt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ha Albinas glass!! MUMS :)

2011-06-28 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0