11e bilden: En person du kan berätta allt för

Jag berättar allt och lite till för Jonas, ibland överröstar han mig och tjoar "jag vill inte höraaaaa!".
Är visst fortfarande lite arbetsskadad från tiden jag jobbade på ålderdomshemmet så jag tycker inte att nånting är för äckligt att prata om.
Känns underbart att vara få vara ihop med en kille som man känner så väl så man kan prata om ALLT med (förutom äckliga pensionärer då) utan att det känns dumt.
Och alla kvällar jag haft det jobbigt efter mammas bortgång och blivit ledsen och kommit till Jonas i soffan och lagt mig i hans famn och varit ledsen, han ställer inga frågor för han vet varför utan han håller bara om mig och pussar min panna.
Han är så fin min älskling.

Kommentarer
Postat av: Ida

Naw, vad gulligt : ) Älsklingar är fina varelser

2011-03-18 @ 16:00:56
Postat av: Nina

Det är dom verkligen. :)

2011-03-21 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0