8 år

Nu är dagens träning på gymmet avklarad, maten är i magen och nu ska jag bara njuuuuta av den härliga vårdagen en stund på balkongen.
ÄNTLIGEN verkar våren ha kommit för att stanna, jag vet man ska inte ropa hej än men har det varit plusgrader i över en vecka på raken kan man inte låta bli att hoppas lite.
Idag har Jonas och jag varit tillsammans i 8 år, har sagt det förut men jag säger det igen att det är helt vansinnigt så fort tiden går!!
Men vi ska inte hitta på något speciellt idag på vår dag mer än att köpa varsin kaffe och sätta oss på bänken vi förlovade oss på för 3 år sen och glo ut över vattnet. Inte speciellt romantiskt kanske men vi ska fira mer i helgen när vi tar tåget till Göteborg och ska lyxa till det med hotell och restaurang.
Kanske verkar konstigt att åka från en storstad till en annan, men Stockholm är ju hemma nu så för att vi ska få känna att vi åker bort lite så drar vi helt enkelt till Göteborg.
Nu har solen kommit till vår balkong så jag ska ta och sätta mig där en stund.
Avslutar dagens inlägg med lite bilder från gårdagens promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0