8e bilden: En person du saknar



Älskade mamma förstås.
Det sägs att tiden läker alla sår och det är väl sant när det gått tillräckligt lång tid att man inte kommer att sörja lika mycket som man gör nu. Men tomheten blir bara större ju mer tiden går och det lär den fortsätta att bli.
Vi hade daglig kontakt per telefon och dom gånger jag inte svarade på mobilen så lämnade hon alltid ett telefonmeddelande och sa alltid samma sak med glad ton på rösten: "Hej Nina, det är mamma. Kan du ringa upp mig när du hör det här. Heeejdå så länge." Nu har jag inte fått något meddelande på telefonsvar på länge och hon var den enda som lämnade meddelanden där. Och även fast jag sa flera gånger att hon inte behöve lämna meddelanden för jag såg på telefonen ändå att hon hade ringt så fortsatte hon, och idag skulle jag ge vad som helst för att få ett sånt meddelande till från henne...


Kommentarer
Postat av: Lillkusinen C

Största kramen till dig** Vi saknar henne också, jättemycket!

2011-03-14 @ 18:10:06
Postat av: syrran

söta fina mamma

2011-03-14 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0