9:e bilden: Någon i din släkt


Vi firar mormors 80-års dag här och har precis suttit och ätit god mat, efteråt ville tjejerna som var 3 och 4 år gamla här gå och titta på hästarna som gick utanför.
På den här bilden syns syrran, tjejerna, min kusin Carina, mormor, mamma och jag som vänder mig om precis när Jonas tar bilden. Ja, jag har räknat upp 7 personer av 8 som finns med på bilden men den personen jag inte räknat upp ingår inte vår släkt längre (tack o lov) så den personen struntar vi i tycker jag.
Det är rätt roligt att kolla på gamla bilder och konstantera att man var (är?) totalt färgblind ibland när det gällde att blanda färger på kläderna. Fast jag ser ju rätt snabbt var jag ärvt det ifrån om man tar en blick på bilden och ser vad mamma har på sig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0