Beröm

Har precis kommit hem efter en runda på gymet och en liten promenad från stan.
Nu är jag trött i mina halvgamla ben så nu var det skönt att schlänga upp dom i sängen en stund.

Känner mig tokglad och laddad till tusen, när jag hade tränat klart och tog ur hörlurarna så sa personalen på gymet "snyggt jobbat!". Och bara dom två orden har gjort så jag känt mig glad och mer motiverad än någonsin.
Menar att jag en knubbis får sån peppning av hurtbullar med sina atletkroppar är mycket värt, det verkar som att det var precis vad jag behövde höra. Är jag töntig? Jag vet inte, men nu är det ingen tvekan om att det blir gym i morgon också! Jag e på gång! Jag e laddad...å tänd å sådär! Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0