Bild 1: Någon du umgås väldigt mycket med

Känns ju lite sorgligt att säga att den jag umgås mest med är min lilla katt Simba, men så är det.
Vi går runt här hemma och stirrar på varandra hela dagarna dom dagar jag inte jobbar.
Tänk att det här lilla monstret har hunnit bli 8 år, kommer ihåg när jag hämtade hem honom första gången en december och han blev överförtjust i min julgran och började klättra i den non-stop. Rätt som det var så hörde man en krash när han hade ner en julgranskula och så gick man in i vardagsrummet och så där nästan i granens topp tittade ett litet kattungehuvud med alldeles för stora öron och klotrunda ögon fram.
Idag är han världens lugnaste, gosigaste och underbaraste.

Kommentarer
Postat av: Kusinen C

Och jag minns när han kröp upp under min haka och somnade där när jag satt i din soffa , sov ju så jättelänge, den lilla raringen=) Herregud....8 år säger du...

2011-03-01 @ 14:13:23
Postat av: Nina

Just det det minns jag också, han var pytteliten :)

Ja, visst går åren fort!

2011-03-01 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0