Bild 16: En bild på dig själv

Dags för en egobild igen då då, det är mycket roligare att lägga in bilder på andra personer än en själv. :)
Den här bilden är tagen i somras, jag sitter på en liten mur i Italien och flinar fånigt mot kameran.
Det är dagen innan mitt knä ska åka ur led och jag blev så gulligt förolämpad upprepande gånger av Italiens sjukvård "you very big!" samtidigt som de måttade med händerna hur stor jag var (är tydligen en meter bred) och jag får tillbringa resten av min tid där sittandes i sängen och glo på Italiensk tv, och ringa efter Jonas när han skulle komma tillbaka för att hjälpa mig på toa och jag bara längtade hem.
Fastade på nån musikkanal och dom spelade samma videos om och om igen...Shakira "waka, waka", Lady Gaga "Alenjandro", "We speak no americano" m.fl
Efter att ha sett dom musikvideorna 10 gånger per dag i 3 dagar i sträck så var jag rätt less på dom låtarna och är det fortfarande...fast att se en Italiensk gubbe försöka sälja smycken halvskrikande till tv-tittarna var ganska roande det också när jag inte orkade med musikvideorna längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0