Bild 17: En ovanlig bild

Det här kanske inte är en ovanligt bild men det är en ovanlig syn i allafall. :)
Syskonkärleken hägrar som mest när man tagit bilden på dessa två hållandes om varandra och dom säger "åh...blääää!" för att dom kramats, och för en gångs skull inte slagit ihjäl varandra.
Bilden är tagen jag tror dagen innan deras skolavslutning och tjejerna provar klänningarna dom ska ha nästa dag.
Nu är det inte så många månader kvar till nästa skolavslutning, ska bli kul att se på när syrran kämpar tappert med att hitta nya klänningar till dom. :)
Syrran: Den här klänningen då? Den är väl fiiin?
Barnen: Näääää!
Melinda börjar gråta och ylar: Jag vill ha min hästtröja på avslutningen!!!
Syrran: Det är ju hål i den och så är den smutsig!
Melinda: Jag vill HA den....uhuhuhuuuuu...
Albina: Är jag fin i den här? Får jag låna ditt läppstift? Jag vill ha rosa slingor i håret också. Och nya skor. Och en rosett i håret. Och armband. Och...
Melinda: Uhuhuhuuu...
Syrran mumlar något och räknar till tio...
Jag tittar roat på och undrar när syrran ska få sitt utbrott. :)
Det är väl också "syskonkärlek"? ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

ha ha du har så rätt

2011-03-25 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0