Bild 2: En bild på dig själv

Det är allltid jobbigast att leta fram nån bild att lägga upp på sig själv men den här får duga...
Den är tagen på Irland -08 och Jonas ska alltid envisas med att ta så tråkiga kort på fontäner, träd och blommor när vi är ute och reser. Och han var i full fart att ta kort på den här fontänen jag står på så jag hann rusa fram innan han tog kortet, och samtidigt stod ett par till där och tittade på mig med en min som "vad fan håller hon på med?" därför ser jag ut som jag gör... Ärligt talat så sitter man ju aldrig och tittar på kort som är tagna på träd och blommor men nu kom ju bilden till användning i allafall för att jag ställde mig där. Attans så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0