Bild 20: En bild på dina närmaste

Här har ni några av mina allra närmaste: Min syster, Jonas och mina syskonbarn Rambobina och Rumpnissan. (Den ena slåss och den andra frågar tusen frågor per dag.)
Vi är på Cinderella med släkten på mammas sida och firar vår kusin som fyllde 25 i dagarna.
Vi drack drinkar, dansade lite, åt buffé, satt i hytten och pratade och hade det bara mys.
Eftersom alla var samlade så blev det ännu mer uppenbart att mamma var borta och det kändes så enormt tomt och konstigt, men jag försökte slå ifrån mig den känslan eftersom vi hade så trevligt. Var liksom inte läge att sitta och deppa ner sig.
Hoppas att vi hittar på fler roliga saker i sommar! :)
För att göra Melinda lite rättvisa så lägger jag in en extra bild på bara henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0