Bild 3: En bild på någon i din familj

En bild på några i min familj fick det bli.
Jonas och syrran kommer att dyka upp på bild under senare punkter så därför valde jag en bild på mina favvotjejer Melinda och Albina.
Den här bilden är tagen på min födelsedag 2005 och tjejerna har precis suttit intill mig i soffan och tittat storögt på när jag öppnat mitt paket (som innehöll en vit lykta om jag inte minns fel).
Tänk att dom redan har blivit så stora 11 resp. snart 10 år.
Båda tjejerna fick hicka första gången jag höll i dom på BB och jag lämnade förskräckt tillbaka dom till syrran. Och båda tjejerna har alltid varit ena mammagrisar, man fick knappt hålla i dom utan att dom sträckte sina små armar mot syrran och ville till henne. Nu är dom hos Jonas och mig i en hel vecka varje sommar och jag älskar den veckan, tycker det är så roligt! Snart är dom tonåringar och då vill dom nog inte vara hos oss längre för då blir vi nog "töntar" i deras ögon så det är bäst att passa på att njuta sålänge det varar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0