Bild 5: En gammal bild på dig själv

Ja jösses...
Här står jag i världens snyggaste pose bredvid världens snyggaste plastgran. Mamma var allergisk mot barr så vi fick alltid ha vår fula plastgran som hade det väldigt glest mellan grenarna och antagligen var just världens fulaste.
Kortet måste ha varit taget runt 1998 så jag är nog runt 18 år här och såhär såg jag alltså ut innan jag träffade Jonasponas och fettvalkarna exploderade på min kropp. Uhuhuhuuu...
T.o.m Jonas utbrast "oj...vad smal...." när han fick se kortet, sen tystnade han och sa inget mer.
Min älskling är expert på att veta exakt vad man INTE ska säga för att försöka göra någon glad.
"Och Jonas slår och slår med sina kommentarer men Nina står fortfarande på benen...men DÄR kom knockouten och Nina faller som en säck potatis."
Nää! Nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0