Bild 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge

Malin och jag gick i samma klass på gymnasiet och vi hade kunnat träffats tidigare för vi gick i skolor som låg intill varandra i 3 år under högstadiet, men som tur var så träffades vi ju senare i allafall.
Den här bilden är från nyårsafton 2005 och Jonas och jag är i iskalla Östersund och hälsar på henne.
Och det är väl just därför vi aldrig ses numera för att hon bor i Östersund och jag i Stockholm...
Men vi har haft så mycket roligt tillsammans under gymnasietiden (och några år efter) så jag lever på dom dagarna än idag och såna vänner har man speciella band till även fast man inte träffas så ofta sen som vuxna.
Älskar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag undrar vad det var som var så roligt haha

2011-03-16 @ 15:18:22
Postat av: Nina

Ja, det var nog inget roligt.

För mycket alkohol och dålig humor då blir det mesta kul. ;)

2011-03-16 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0