Bild 7: En bild som du aldrig lagt upp.

Nu har jag iofs inte lagt upp några av de bilder förut som jag visat hittills...
Men här kommer då ytterligare en ny bild.
Vi är i Portugal december -08 och firar Jonas 30-års dag så varför HAN ser så glad ut vet jag inte...
Det var i allafall skönt att åka hemifrån men det regnade precis VARJE DAG när vi var där, sen på kvällen var det fint men då var ju allting nerdränkt i regn så det gick inte att sätta sig nånstans på någon uteservering eller så.
Vi firade nyår där också, tolvslaget klingade en timme efter Sverige. Vi fick tag på något konstigt vin (?) i en livsmedelaffär som slog slint i huvudet på en efter ett par klunkar. Hela vägen tillbaka till hotellet efter tolvslaget gick jag och vek mig av skratt 2-3 meter bakom Jonas som höll på att skämmas ihjäl. Min katt hade precis rymt den sommaren och jag som varit så ledsen över det, det var också hysteriskt roligt helt plötsligt att "och katten har rymt också, hahahaha!"
Mera sån dryck här i Sverige så behöver det inte bli så dyrt, behövs bara en halv flaska med den förtrollande drycken så är kvällen räddad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0