Finbesök

I morgon dyker syrran och syskonbarn upp här i Tokholm igen!
Vi ska gå och kolla på genrepet till Melodifestivalen i Globen och småtjejerna är spända över att få se Danny och Eric Saade PÅ RIKTIGT!
Så nu har jag handlat och proppat kylskåp och skåp fulla med lite allt möjligt, så fullt kylskåp har man aldrig annars som när man får besök. Blev lite fascinerad av synen förut och blev stående och glodde en stund.
*******************************************************************************************************
Idag gick jag med bestämda steg mot stan och var fast besluten att inhandla ett par nya byxor, i stället kom jag hem med en ny vårjacka och inga byxor. Hittade en jacka som jag gillade jättemycket men så när jag ska ställa mig i kassakön så märker jag att jag glömt mitt visakort hemma! Fanns inget annat att göra än att gå hem igen och hämta kortet och sen gå till närmaste H&M och hoppas att de hade jackan där också, det hade dom! Puh...
Så nu hänger den så fint under hatthyllan och jag bara längtar tills det blir varmare ute så jag kan börja använda den.
Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem för dagen så vi kan börja med vårat fredagsmyyyyyys!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0