Hundvakt

Inspelningen igår var...rätt kul. Vi såg hela showen i stora tv-apparater för vi satt liksom bakom kulissen och i bland stod det "Applådera" över hela skärmen och då skulle vi klappa...
Vi satt och klappade händerna nästan oavbrutet i 2 timmar och vi fick varsin chipspåse efteråt för besväret.
När vi kom dit fick vi skriva på varsin sekretesslapp där vi lovade att inte säga något om hur det gick eller vem som vann, så det är bäst att man inte säger något då då.
Idag ska jag vara hundvakt till Jonas mammas lille hund Loke som är 7 månader gammal.
Ingrid (Jonas mamma) ska göra stan osäker i dag och då eftersom jag inte har något annat för mig så ska jag ta hand om hennes tredje lille "son".
Fast om man tänker så, så ska jag ju samtidigt vara vakt till min svåger och då blir det genast lite konstigare...
Han har aldrig varit hemma hos oss förut, men han har träffat både Milton och Simba förut så jag tror och hoppas att det ska gå bra.
Kändes lite taskigt att lämna sin egen hund på dagis i morse när man vet att Loke kommer, men det blir nog lugnast så...
Loke i mattes trygga famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0