It´s here!

I natt satte sig Jonas upp igen och pratade i sömnen...
Han sa: "Mmm...på ett sånt här skumt ställe måste man hitta en skum utgång.....liksom......nödutgång....liksom...."
Oj, vad jag ska mobba honom när han kommer hem från jobbet.
Nu har min bok kommit som en gullig person tipsade mig om, den ska förhoppningsvis få mig på lite mer positiva tankar och inte få mig att tycka att livet är prutt.
Tack för tipset, Ida! :)
Nu närmar helgen sig med stormsteg och jag som bjudit in mina kusiner och systeryster på mat på lördag (i lilla lägenheten), har ingen aning om vad jag ska bjuda på!
Dags att börja ta sig en funderare på det kanske...hm...

Kommentarer
Postat av: Ida

Den är applicerbar på mycket : ) Lite för mycket kanske, använde lite teknik från den när jag sprang senast och hux flux hade jag anmält mig till ett marathon. Bara så du vet vad du ger dig in på, man riskerar bli MYCKET positiv : )

2011-03-24 @ 14:32:37
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

Ja, ett marathon anmäler jag mig förhoppningsvis inte till med tanke på mina knän. :) Men i övrigt blir jag gärna "MYCKET positiv" för jag är MYCKET negativ just nu så det är dags för en radikal förändring. :)

2011-03-24 @ 15:00:16
Postat av: Ida

Låter som om du är på god väg med all träning!

2011-03-24 @ 15:28:34
URL: http://energida.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0